Iphoneskal!

Fick nyss hem min beställning om iphoneskal från www.iphonebutiken.se l! OMG jag älskar det!
Beställde i Lördags och det står att leveranstiden är 5 vardagar men jag fick den redan idag!
Jag beställde ett skal som man kan designa själv för bara 299kr!
jag valde den här bilden
och det blev sååå snyggt!
älskar det!
det passade så bra med svart vitt då skalet ursprungligen är vitt under.
jag ville inte att bilden skulle klättra ut på sidorna det passade så bra med vita kanter!
aaaah är helt kär!
det finns så många olika skal att välja mellan så det tog hela lördagen innan jag bestämde mig för att skicka in en egen bild :D
jag valde mellan denna också det är ett sånt här skin skal (eller vad det kallas)så coolt!
nu ska jag... hitta på något ; ) kram
Klicka på bilden för att komma till deras hemsida.

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

alltid kul när beställningen kommer tidigare än man trott :)

2012-08-20 @ 11:36:35
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Sofie

Omg vad längesen GT saknar dig!! och dig me Guve!!

2012-08-20 @ 14:37:56
URL: http://sooof.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja min beställning kom också tidigt grymt ju!

2012-08-20 @ 14:42:24
Postat av: Bästa

LOL fånig grej! men ska ta och beställa några jag me!

2012-08-20 @ 14:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0